DameWare Central Server jest opcjonalnym komponentem pakietu DameWare Remote Support, który został stworzony z myślą o organizacjach posiadających rozbudowany dział IT lub tych, które często potrzebują bezpiecznego dostępu do komputerów położonych poza firewallem.
Łącz się z urządzeniami poza firewallem
W połączeniu z DameWare Central Server oraz Internet Proxy, DameWare Remote Support pozwala na świadczenie wsparcia użytkownikom na całym świecie. Poprzez DameWare Internet Proxy użytkownicy mogą:
- tworzyć bezpieczne sesje zdalnego wsparcia
- zdalnie kontrolować komputery znajdujące się poza firewallem
- komunikować się z użytkownikami końcowymi poprzez chat
- przeprowadzać proste transfery plików
Centralnie zarządzaj użytkownikami, licencjami i listami hostów
Korzystanie z pakietu DameWare Remote Support wraz z DameWare Central Server daje ci dostęp do zaawansowanych funkcji umożliwiających zarządzanie użytkownikami i licencjami. Z DameWare Administration Console użytkownicy mogą:
- zarządzać wszystkimi użytkownikami DameWare wraz z uprawnieniami
- zarządzać i aktywować wszystkie licencje DRS i MRC
- tworzyć i udostępniać Globalną Listę Hostów (GHL)
- wyświetlać bieżące sesje
Wspieraj użytkowników z urządzeń pracujących na systemach iOS® i Android®
DameWare Central Server zawiera DameWare Mobile Gateway która pozwala na tworzenie bezpiecznych połączeń z komputerami z urządzeń takich jak smartfon, tablet, iPad® czy iPhone®. Jest to doskonała opcja dla departamentów będących w ciągłym ruchu oraz dla tych, którzy chcą być gotowi w każdej chwili. DameWare Mobile Gateway pozwala na:
- zdalną kontrolę komputerów z systemem Windows®
- Wsparcie dla serwerów i stacji roboczych z urządzeń z systemami Android® oraz iOS®
- wsparcie dla użytkowników końcowych z dowolnego miejsca
Pobierz w pełni funkcjonalną 14-dniową wersję testową programu: DameWare Central Server Download