Oprogramowanie Dameware do wsparcia zdalnego
Łatwa kontrola zdalna oraz zarządzanie systemami i maszynami
Czasy, kiedy większość problemów wymagała wizyty informatyka w biurze użytkownika mijają bezpowrotnie. Dzięki najnowszym narzędziom można oszczędzić mnóstwo czasu, i zamiast chodzić po piętrach administratorzy mogą spokojnie zająć się rozwiązywaniem problemów.
Istnieje jednak wiele rozwiązań do pomocy zdalnej oraz do nawiązywania połączeń zdalnych, ale oprogramowanie Dameware zdecydowanie się na ich tle wyróżnia:
Bezpieczne
Przejmij pełną kontrolę nad połączeniami zdalnymi w swojej sieci dzięki Dameware Central Server: połączenia wykorzystują infrastrukturę którą znasz i której ufasz, bez kontaktu z nieznanymi chmurami. Do połączeń wykorzystywany jest moduł kryptograficzny BSAFE Crypto-C Micro Edition zgodny ze standardem FIPS 140-2.
To nie wystarczy? Dameware pozwala na wykorzystanie dwuetapowej weryfikacji użytkownika i spełnia dzięki temu najwyższe standardy bezpieczeństwa!
Zawsze i wszędzie
Dameware pozwala na nawiązywanie połączeń zdalnych nie tylko z systemami Windows®, ale także z systemami Mac OS® oraz wieloma dystrybucjami systemów Linux®, dzięki czemu pasuje do każdego środowiska! Oprogramowanie pozwala na nawiązywanie sesji MRC, RDP oraz VNC, transfer plików, chat z użytkownikami, a także współdzielenie pulpitu.
Dzięki technologii Intel® AMT wykorzystującej KVM, Dameware potrafi nawiązać połączenie z maszynami, które są wyłączone lub zawiesiły się. Dzięki temu można nie tylko zdalnie rozwiązywać poważniejsze problemy na maszynach końcowych, ale także podpiąć do sieci maszynę, która została dopiero co wyjęta z pudełka, po czym zdalnie zainstalować na niej system i ją skonfigurować!
Dopasowane do potrzeb
Pełna kontrola nad konfiguracją to nie wszystko! Dameware posiada specjalny system licencyjny zaprojektowany tak, aby nie trzeba było martwić się o odnawianie licencji (licencje wieczyste), liczenie jednoczesnych połączeń czy też z iloma maszynami końcowymi przyjdzie się łączyć! Jedynym wyznacznikiem ilości licencji, jakie należy zakupić jest ilość techników, którzy będą korzystali z oprogramowania, dzięki czemu płacisz za to, co się rzeczywiście liczy i nie myślisz o niczym więcej!
Dameware Mini Remote Control & Dameware Remote Support
Niezależnie od potrzeb działu IT, zawsze da się do nich dopasować oprogramowanie Dameware, które dostępne jest w dwóch wersjach (Mini Remote Control oraz Remote Support)…
Dameware Mini Remote Control
jest podstawą systemu połączeń zdalnych i zawiera w sobie zasadnicze funkcje zdalnych połączeń w sieci (obsługa systemów Windows®, Mac OS® oraz Linux®, obsługę Intel® AMT KVM, zgodność ze standardami FIPS, możliwość centralnego zarządzania licencjami oraz użytkownikami, a także synchronizację z AD) i posiada narzędzia ułatwiające proces wsparcia oraz komunikację z użytkownikiem. Posiada również możliwość integracji z systemem HelpDesk, co pozwala na bezpośrednie nawiązywanie połączenia z poziomu zgłoszenia.
Dameware Remote Support
jest znacznym rozszerzeniem możliwości, które posiada Mini Remote Support: pozwala na wsparcie użytkowników z urządzeń mobilnych, pełną kontrolę nad systemami Windows® (zarządzanie usługami i procesami, dostęp do logów, zarządzanie dyskami i udziałami, zarządzanie grupami i użytkownikami lokalnymi, edytowanie rejestru), zarządzanie serwerami Active Directory® (zarządzanie użytkownikami i grupami bezpieczeństwa, zarządzanie politykami grup) oraz eksportowanie konfiguracji systemów Windows® oraz obiektów AD (eksport obiektów i atrybutów AD do formatu CSV, tworzenie zbiorowych raportów dotyczących oprogramowania lub konfiguracji maszyn).
…a do tego mogą zostać wdrożone w dwóch trybach: autonomicznym oraz scentralizowanym:
Tryb autonomiczny
pozwala na niezwykle szybkie i łatwe wdrożenia. Zarządzanie użytkownikami i licencjami odbywa się na własnych systemach techników gdzie zainstalowane jest oprogramowanie Mini Remote Control.
Wdrożenie w trybie autonomicznym jest najlepsze dla organizacji, które posiadają niewiele użytkowników końcowych i stacji roboczych, rzadko łączą się z maszynami przez internet oraz posiadają niewielki lub zdecentralizowany dział IT.
Tryb scentralizowany
jest najlepszy dla organizacji, które posiadają duże departamenty IT lub wiele systemów do wspierania, często łączą się z maszynami znajdującymi się za firewallem, potrzebują bezpiecznego dostępu z urządzeń z systemami Android oraz iOS do maszyn pracujących na systemach Windows, czy też mają wiele licencji na produkty Dameware, którymi chcieliby zarządzać z jednego miejsca.
Wdrażanie w tym trybie wymaga konfiguracji Dameware Central Server i zapewnia organizacji dostęp do dodatkowych funkcji.